Wednesday, August 15, 2012

Boleh tak hidup jangan susahkan orang????

Selamat pagi semua....hari ni hari yang amat membekukan.sebab ape?????sebab kat ofis ni dah macam kat luar negara.Aircond punye sejuk dah macam salji.Jari- jemari aku ni nak menaip pun dah geletar2.eeeee....bengang gak ngan maintenance kat sini...call2 punya suara baik, tapi nak suruh slow kan aircond atau tutup terus pun susah.Katanya takut ade orang complain kata panas.Meh aku jumpa orang yang kulit panas tu. Bak kata kawan sebelah aku ni, kulit cam buaya. Aku pun nak tengok gak muka-muka buaya ni.Ker tak mandi pagi tadi...tu yang panas semacam tu(sindiran pedas punya).Tunggu la setengah jam lagi, kau tak tutup aircond aku serang bilik maintenance...meh kita sama-sama serang.....
       Semalam buat aku panas hati.....tak tau la malaun mana yang guris2, calar2 kan kereta aku....sedih tau.Tapi husband aku suruh bersabar....Tolong...aku nak tengok muka orang yang calar2 kan kereta aku...Sesiapa ade cadangan yang bagus???????Benda ni dah banyak jadi, sampai aku rasa kereta baru aku tu dah jadi buruk.Kalau berani,,terus jumpa la face to face..ini tidak.Main tunjuk2 diri pastu lari.Aku tahu satu hari Tuhan pasti akan pertemukan kita.meh la jumpa ape yang kau tak puas hati.Start aku duk kat kuarters tu tahun 2008 tu sikit2 dia calarkan...aku tahu orang yang sama.Kenapa orang macam tu lambat mati?Sedihla, kereta yang aku bayar bulan2 dicalar2 kan macam tu.Aku nak tau ape salah aku sampai kau buat begitu.Report polis pun tak guna,,,,polis kata tak ada bukti siapa yang buat.Memang betul....tapi aku dah bosan. Tiap kali nak masuk kete kene tengok calar2 baru di kereta aku. Jeles tengok kete orang licin je.Tolonglah aku!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment