Monday, August 13, 2012

11/8/2012 bersamaan 22 ramadhan, aku g shopping kat bandar klang.Fuhhh... gerai macam cendawan. Aku rasa cendawan pun kalah lah. Kalau cendawan nak tumbuh pun mesti kuncup balik.....takut....takut kena pijak....hihihihihi... Manusia tak yah cakapla...macam semut....ramai,,lagi2 lepas buka puase. Nak di jadikan cerita bulan puasa ni kalau bershopping tak fikir dah penat dan lapar...nampak baju kelap kelip terus bulat mata nak pegang dan try baju tu. lagi yang warna menyerlah(merah, kuning, hijau, biru).Habis semua gerai aku singgah....Masa aku mula2 datang kat tepi centrepoint 2, biasalah parking takder....bukan takder tapi kereta berderet2...jadi husband duk parking jauhla sikit. Mulanya aku tak perasan, bila dah kuar kereta....Nauzubillah... maknyah jual diri. Padahal masa tu around 6 pm.Tak der ke nak hormat bulan puase. Opppsss lupa pulak, mak nyah tu rasanya berbangsa india.masa aku lalu kat situ baru 2 3 orang yang tercegat...pakaian takleh tahan la..rasa kalau leh pakai bikini kat situ...diorang dah pakai dah.

     MasyaAllah, dunia sekarang. Kami balik pukul 8.30 malam. Bila aku lalu kat lorong tempat kami parking tu dah ramai maknyah tu tunggu pelanggan. Siap panggil2 lagi...hallo2....dengan suara garau2 miang gitu....geliiiiiii.badan sudahla tinggi pakai kasut tumit lagi. rasa kalau ade pokok mangga kat situ tak payah cari galah dah.hihihihihi....Aku perhati lama2 aku sendiri yang takut.Kesian2....inilah kerja korang waktu malam ye.Kesian2....taknak kesiankan diri langsung. Nanti kalau dah dapat penyakit, nak menyesal pun dah takleh....elok2 jadi lelaki, tukar jantina pulak.Sudah2 la............

No comments:

Post a Comment