Sunday, August 12, 2012

raya dah nak dekat..............

Salam....hari ini hari ke 24 kita berpuasa. Rasa cam tak caye je lagi lagi 5 hari nak raya. Bukan ape..aku sibuk ngan masalah orang lain, aku pulak yang terikut sekali bermasaalah.dunia....dunia.Pejam celik pejam celik....barang raya pun masih tak cukup...macam tak nak raya je aku tahun ni. Takla macam tahun2 lepas,,, 1 bulan sebelum raya aku dah sibuk2 menjahit baju raya aku.Ya Allah...tabahkan hati aku dengan Ujian dariMu di waktu ini.... Tapi Alhamdulillah husband memahami kesibukan aku tapi dia ingatkan aku juga, jangan lupa beli baju raya.Dalam sibuk2 ni..kuih raya ade gak yang aku dah buat(homemade). Rumah tu dah tunggang terbalik dek oven, tepung dan macam2 lagi perkakas kuih raya. Jap lagi saya post gambar kuih raya tu k.....

2 comments: