Sunday, October 7, 2012


Selamat pagi semua...macam biasa pagi isnin sangat bosan. dah macam anjing2 laut yang bersantai tepi laut ni.......(ader ruper tak?) hihihihih...

syoknya......
malam tadi ade tiga orang datang rmh aku...dia ade bawak bungkusan ape ntah...tiba2 aku tak buka pintu lagi, ade sorang tu dah masuk kat dalam rumah...aku ingat dia macam nak mencuri...terkejut badak aku....badak pun tak terkejut macam tu....tau tak ape jadi lepas tu????lepas terkejut aku buka mata....rupanya aku mimpi...dah la bangun lambat nak g keje...tension je....ha tertipu tak?huuuuhuhuh hihihihi.....(macam lawak tak jadi kan? lantakla aku yang nak tulis....korang baca apsal(huhuhuhuhu)....

semalam g rumah kawan kawen kat keramat KL....makanan best, tapi tak sempat snap la..makan nasi minyak....aku dari rumah tu mmg dah teringin sangat nak makan acar buah...sampai air liuh menjejeh2(boleh tadah ngan baldi ade kot sebaldi) hihihi....sampai sana dapat gak makan acar buah..aku dah terfikir kalau takde kenduri kawen maiza ni,aku bantai je duk g kenduri kawen orang(tak kenal pun takpe) yang penting dapat makan acar buah(gelojoh dan tak beradab kan namanya tu????) tapi aku tak pernah wat lagi tau........



Aku gembira sngat kawan aku yang sorang ni kawen.Dah berakhirlah zaman bujang dia.Alhamdulillah,, semoga dengan kebahagiaan ini dapat mendidik jiwa mereka ini supaya sentiasa sabar dalam menghadapi cabaran hidup yang akan datang....Tapi rasa hangat la dalam dewan tu,,,kipas jauh (sebenarnya dah rasa macam nak terbakar) ya Allah ampunkan dosaku...(macam panas banyak dosa) hihihihih.....gurau jerrrr...... Ape2 pun Selamat Pengantin Baru buat kawanku yang agak rapat jugalah....pastu Selamat bertugas di tempat kerja baru....(tup..tup dapat pulak tukar jabatan,seronoknya) . Bilalah aku nak keluar dari sini??/ tension2....asyik selsema, fail banyak(huh macam-macam dugaan sini) (setan banyak berkeliaran kat tempat keje aku ni, kejenya nak buat dajal je)


oklah....i nak sambung keje dulu,,, lain kali leh borak lagi....ok cau...cin cau.................

No comments:

Post a Comment